Jump to content

Se7en-days I Finland


Micael

Recommended Posts

Aha.... Det gamla smutskastar tricket.

Dessa beskyllningar är så befängda att jag inte ens tänker bemöta dom :)

Och JA, man har försökt att tysta mig med en Westfield-tröja. Dock har jag adrig haft den på mig.

Link to comment
Share on other sites

Det är en "Drag racing bil" :)

Här vilar inga ledsamheter.

Jag hade lite problem med ett däck som for av i samband med en närmare inspektion av en dagvattenbrunn vid sidan av banan. Men det löste

sig med lite luft från Kimmens kompressor. Däcket hade bara liksom släppt från fälgen.

Jag märker att man fortsätter sin smutskastar-kampanj. Det är bra, då har jag gjort dom nervösa.

Det kan inte vara roligt att sitta i sin halvmiljonsbil och se en locost (som totalt har kostat lika mycket som deras årliga däckkonto) flåsar en i nacken. Minsta fel och locosten far om som en oljad blixt.

Alla kan köpa sig en snabb bil, men få kan bygga en.

Link to comment
Share on other sites

Jag hade lite problem med ett däck som for av i samband med en närmare inspektion av en dagvattenbrunn vid sidan av banan.

När jag for förbi stog du o pinkade på dommartornet. Jag trodde då att du blivit dömd till ett "stop & go" men förstår nu att du bara kollade att fallet mot dagvattenbrunnen var korrekt :P .

Och JA, man har försökt att tysta mig med en Westfield-tröja. Dock har jag adrig haft den på mig.

Jag tror nog att du provat den i smyg (typ i lördagskväll när ingen såg) ;) .

Link to comment
Share on other sites

Jag tror nog att du provat den i smyg (typ i lördagskväll när ingen såg) ;) .

Ådå har han fyllts av lust-känslor o ha begär !

Edited by rg500
Link to comment
Share on other sites

När jag for förbi stog du o pinkade på dommartornet. Jag trodde då att du blivit dömd till ett "stop & go" men förstår nu att du bara kollade att fallet mot dagvattenbrunnen var korrekt :P .

Jag tror nog att du provat den i smyg (typ i lördagskväll när ingen såg) ;) .

Japp, jag hatar bakfall. Så jag var tvungen testa och se om så var "fallet"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...