LUPUS Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 (edited) Blev lurad, för två år sedan visar det sig, montera nu dit min uber snabba 2.7 växel och det visar sig att dne går lite trögt i ena ändan. tar isär, och den visar sig vara som ett U mitt på !!!!!! Har nu tryckt med press två gånger ich det blir lite bättre varje gång men inte bra.... så nu ger jag upp. Nya på Quiafe för 2' så om någon rally åkare har en liggande så kan ca hälften vara vettigt Edited August 24, 2008 by LUPUS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted August 24, 2008 Share Posted August 24, 2008 Surt med folk som luras. Kan känna att jag ibland blir lite godtrogen. Jag litar inte sällan på främmande människor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted August 24, 2008 Author Share Posted August 24, 2008 Denna köptes ju för att skruvas dit när jag nästan var klar så jag hade ingen tanke på det .... men orginalet som fungerar men har Scania utväxling åker väl dit igen om inget dyker upp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts