mjobålsta Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Hallåj Ni som är i närheten av Eskilstuna i morron, kan ju alltid droppa in till Å festen å kolla in lite engelska sportbilar. Vi kör ett "rally" som startar under förmiddan och avslutar sedan i stan nån stans, se länken. Jag är där med min gröna MGB Ha det gott å hoppas på sol. / Micke www.bscm.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted August 15, 2008 Share Posted August 15, 2008 Hmm, synd att jag inte kan komma. Skulle vara kul annars och ta med sjuan. Tänk er minerna på Lotus fansen när dom skådar mitt Engelska koncept i Tyska färger med Italienska delar och garagebyggd i Sverige ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mjobålsta Posted August 15, 2008 Author Share Posted August 15, 2008 Ja men vad e skillnaden ?, för tusan original lotus sjuorna är ju lika mycke hopkok de me, ok kanske inte en italienare under huven men endå / Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts