vedde Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Hej Jag har inte skaffat mina bak skärmar ännu men vill svetsa de rundade stagen som sitter från ryggstödet och ner tilll de övre sidorören. Finns det ett universalmått på var dessa skall svetsas eller gör jag bäst i att vänta tills jag köpt bakskärmar? Har lånad svets och önskar få klart så mycket som möjligt innan den åker tillbaka. Jag kör 14" fälgar med 195 däck än så länge, mycket större eller bredare kommer de nog inte bli. Min tanke var att Radien på skärmarna torde vara ganska given och därmed också placeringen av denna bit. någon som har ett vettigt mått från ryggstödet? /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted July 31, 2008 Share Posted July 31, 2008 Om du inte hittar några mått så kan du komma över och mäta på min halvbyggda bil (eller rentav låna skärmarna från den och måtta hemma). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 4, 2008 Author Share Posted August 4, 2008 Hej Stigge Tack för det generösa erbjudandet, då kan jag passa på ochj kolla om hjulen passar in. Jag är ju skyldig dig lite pengar som jag måste komma över med. Jag har semester i 2 v. till så jag slår en signal så kan vi se när det passar dig. Tack. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts