AlfaRonny Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 (edited) Måste bara visa denna fina byggmodell i scala 1:8 jag fått av en kompis, under förutsättning att jag bygger ihop den... Det skall jag givetvis göra men det känns nästan lite synd. Massor av metalldelar, tex cylinderfoder, kromade lyktor, mässingsdetaljer mm. Fungerande snäckväxel till styrningen, hjulen får man ekra själv mm. Dessa modeller såldes för 3000 dollar 2003 men finns ej att köpa numera. Är det helgerån att bygga den tycker ni? Finns det någon här i klubben som byggt någon liknande modell från Pocher? Som om jag inte hade nog med projekt...:) Edited July 29, 2008 by AlfaRonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 fy så häftigt...men nästan roligare inte ihopsatt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 29, 2008 Share Posted July 29, 2008 Det där såg häftigt ut. Jag kan förstå att du tvekar. Lika väl paketerat som en Caterham :faga1: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts