Baalzamon Posted March 30, 2004 Share Posted March 30, 2004 Ett uppdrag för moderatorerna, ställ om forumets klocka till sommartid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 30, 2004 Share Posted March 30, 2004 det gör du i dina egna inställningar Baalzamon..... -Mina inställningar -board settings - daylight saving time eller är det inte så....?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted March 30, 2004 Author Share Posted March 30, 2004 Okay, så var det visst. Tackar för det :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted March 30, 2004 Share Posted March 30, 2004 Men vilket finnt väder vi har fått i sammband med sommartiden:) Har gått i kortarmat hela dagen och satt ett tag vid Fyrisån och sola idag, Nu är det SOMMAR :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 (edited) DAX ATT IFRÅGASÄTTA KLOCKAN IGEN ELLER???? Är det bara jag som har bekymmer med tiden?? och då menar jag inte vintertidsomställningen som var förra helgen... Jag har ändrat mina boardsettings till GMT tid (London) och forumklockan ligger då ca: 20 min. efter min klocka på datorn och klockradion... och de är ställda och kontrollerade mot "fröken (L) ur".... Edited November 4, 2004 by Arrowsmith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 hmmm...ett uppdrag för Acke som e admin, om den inställningen kan göras i forumet. Har ingen koll på det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 finns en ruta under "Mina inställningar" , och sedan "Board Settings" på vänsterkanten... "Is daylight savings time in effect?" skall tydligen vara ibockad för att de skall vara rätt... iaf visar min rätt nu.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 (edited) njaaaa..... det var liksom inte det som var problemet för det justerar väl endast jämna timmar.... min visar en tidszon och 20 minuter fel..... Och jag har den rutan ibockad.... ska kolla vad det skiljer på detta inlägget nu.... meddelar svar om ett ögonblick här nedanför.... 23:29 visar forumklockan mej att detta var inlagt . men klockan är just nu 23:48 och forumet är satt på Londontid nu.... Edited November 4, 2004 by Arrowsmith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 såja.. fick "finjustera" forumklockan lite.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted November 4, 2004 Share Posted November 4, 2004 finns en ruta under "Mina inställningar" , och sedan "Board Settings" på vänsterkanten..."Is daylight savings time in effect?" skall tydligen vara ibockad för att de skall vara rätt... iaf visar min rätt nu.. :) sorry.. skall vara ""Is daylight savings time in effect?" skall vara obockad... och +1 timme... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted November 5, 2004 Share Posted November 5, 2004 (edited) testar testar.... nu stämde tiden !! Tackar Acke!! :thumbup: Edited November 5, 2004 by Arrowsmith Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts