Micael Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Nu på onsdag möts vi på Vallentuna Motor för en spontan se7en-träff. Vi drar utåt Märsta med sikte på Vengarns slott. Där brukar det samlas en hel del bilar varje onsdag. Möjlighet till fika finns också. Om andan och tid finns så besöker vi också kompressor-anders och peppar honom lite (så att han får ut sin bil på gatan igen) Tiden är satt till 18.30, givetvis med resarvation för dåligt väder. Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted June 8, 2008 Share Posted June 8, 2008 Om bilen fungerar och vädret är okej så är jag intresserad. Med reservation för att jag kanske måste befinna mig på jobbet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted June 8, 2008 Author Share Posted June 8, 2008 KUL! Hoppas att det går vägen. Skulle vara kul och se din bil på "riktigt" :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Typiskt, jag åkte på jobb till 22.30 i morgon. Sånt är livet som timanställd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted June 25, 2008 Author Share Posted June 25, 2008 Vi kör i kväll igen. Samma tid samma plats. Samma glada stämmning. Micke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 samma bogsering hem också ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted June 25, 2008 Author Share Posted June 25, 2008 Nä inte samma bogsering. Denna gång var det jag som fick bogseras hem. Eller rättare sagt, locosten fick åka trailer hem. Jag lyckades givetvis slå söder mitt nya oljetråg på nåt gupp. :banghead: Som tur var upptäckte Lozec (han låg bakom) det och varnade direkt. Efter alla missöden i år så funderar jag starkt att börja med bridge istället för bilåka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 26, 2008 Share Posted June 26, 2008 nej , fan vad tråkigt Det verkar som om 2008 är en motsträvigt år för oss hjältar ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted June 26, 2008 Author Share Posted June 26, 2008 Japp. inget bra råd. Nu är dock tråget redan fixat. KompressorAnders polare gjorde en snabb insats och svetsade dit en ny botten. I kväll skruvas det tillbaka :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts