Eirify Posted March 29, 2004 Posted March 29, 2004 Har bestält en sådan!! Lite nyfiken bara, brukar den levereras snabbt?????? Quote
Eirify Posted March 29, 2004 Author Posted March 29, 2004 GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT Kanske jag har lite att läsa i helgen då!!!!!!! :D Quote
Eirify Posted April 1, 2004 Author Posted April 1, 2004 Saaaatan fortfarande ingen bok :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: :icon_angry: Quote
BoA Posted May 28, 2004 Posted May 28, 2004 Vart har du bestält ? Jag bestälte för över en månad sedan på hemsidan (Wheels-mag.se) men har inte hört något alls, ingen bekräftning eller något. Jag har oxå provat skicka email til dem men fortfarende ingenting. Brukar man inte få en order bekräftelse ? Nån som vet om den går att få tag på annanstans ? Quote
stesun Posted May 28, 2004 Posted May 28, 2004 När jag beställde min bok så hörde jag inte av dem på ett halvår, sen skickade jag in en ny beställning och påpekade att jag hade väntat så länge. Då kom boken efter två dagar. Troligen är det någon på Wheels mag. som inte riktigt har koll på all post. Quote
leto Posted May 28, 2004 Posted May 28, 2004 Jag beställde oxo en för ett par veckor sedan och har inte hört/fått något. Wheels-redaktionen har flyttat så de har väl haft lite mer att göra än normal. Quote
Superswift Posted May 28, 2004 Posted May 28, 2004 Jag tror det tog tre-fyra veckor innan jag fick min. Quote
smk Posted September 13, 2004 Posted September 13, 2004 Efter idogt väntande lessnade jag o ringde till dom och "tadaa" boken skall vara på väg i eftermidag Quote
Recommended Posts