Daffe Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Efter en hastig och oplanerad försäljning av min gula MK som byggdes under 2007 har nu två Mk kit inhandlats till mig och tjejen. det blir en röd till mig och en svart till tjejen. Skönt med lite hjälp i garaget ( allt skitgöra som att tvätta och måla) samt lite förståelse för tiden man kommer att behöva lägga ner. Eftersom vi har två barn kommer vi nu att kunna åka ståndsmässigt till diverse aktiviteter. Så här ser det ut idag efter att ramarna blivit lackade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 låter som en trevlig familje aktivitet..!! vad kommer ni att använda för motorer?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilkenny Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Hur fränt som helst! :burnout: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Räkan Posted March 31, 2008 Share Posted March 31, 2008 Redan igång och bygger nytt, jag är imponerad! Ville bara berätta att den gula numera har en framruta från MK monterad, blev helt ok faktiskt. Lycka till med de nya bilarna! /R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts