Eirify Posted March 24, 2004 Share Posted March 24, 2004 Hej. Jag håller på att planera ett bygge!!! Kommer ev bygga efter McSorley7+442 ritningen. Men jag skulle vilja ha tag på ritningar på fram o bak vagn. Funderar EV på 140-spindlar o bakaxel Så HJÄÄÄÄLP mig hitta ritningar snälla!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamikaze Posted March 24, 2004 Share Posted March 24, 2004 Sök på forumet så hittar du nog det du behöver, tror att det finns ett flertal trådar om detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirify Posted March 25, 2004 Author Share Posted March 25, 2004 Jag har sökt sökt och sökt!!! Men har endast hittat ritningar passande en ram med andra mått. :( Hoppas någon har. Det går bra med ritningar i DWG mm, PDF, JPG, mm Om någon har får ni gärna maila mig erik@vreten.se :wohow: Är givetvis även intreserad av andra ramar så har någon ritningar på breddad ran inkl framvagn är detta hög intresant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 25, 2004 Share Posted March 25, 2004 Ska det inte vara samma bärarmar till de breddade ramarna som till bokramarna? Förstår inte riktigt varför det skulle vara olika? Edit: Hamnar RC för lågt eller? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted March 26, 2004 Share Posted March 26, 2004 Ska det inte vara samma bärarmar till de breddade ramarna som till bokramarna? Förstår inte riktigt varför det skulle vara olika? Edit: Hamnar RC för lågt eller? :blink: Ja det ska jag bygga med iallafall å skulle det bli skit så får man väl göra nya eller? :thumbup: Har inhandlat min mototr, låda, å bakaxel så nu börjar det......... :whip: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirify Posted March 26, 2004 Author Share Posted March 26, 2004 Jag har ingen bok :icon_oops: Men jag har bredband :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts