eric w Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Har börjat med ett nytt projekt och nu finns möjligheten att köpa en äkta Lotus 7 i väldigt fint skick för samma eller mindre än vad olika byggsatsatser kan sluta på. Motorn (Ford Crossflow med dubbla webrar) är renoverad och trimmad av Kjell Wallin på ELWA. Besiktad utan anmärkning förra året och den har nya coil overs och r-däck vilket gör att den inte skäms för sig vare sig på gata eller bana. Jag har ingen lust att låta alla provköra för att det är roligt utan snälla, kom förbi och ta en titt om du är genuint intresserad. Den finns på Ekerö utanför Stockholm och jag begär 175.000.- (ej prutbart då jag lagt ut betydligt mer under resans gång, men vid snabb affär kan jag skicka med några äkta minilitefälgar 7*13 från en Lotus Cortina). Bild finns på http://www.annonsborsen.se/veteranbilar-16...ven-433758.html /Eric Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 4, 2008 Share Posted March 4, 2008 Trevlig bil la in en bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts