Martin A Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 Funderar på att handla en diffbroms från en firma i Ryssland. De vill att man använder betaltjänsten Web Money. Nån som har erfarenheter? Är lite feg när det gäller såna här affärer, speciellt när man inte kan prata med dom man ska handla av. Min ryska är en aning knagglig...... MVH Martin A Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spankyswed Posted September 18, 2008 Share Posted September 18, 2008 Funderar på att handla en diffbroms från en firma i Ryssland. De vill att man använder betaltjänsten Web Money. Nån som har erfarenheter?Är lite feg när det gäller såna här affärer, speciellt när man inte kan prata med dom man ska handla av. Min ryska är en aning knagglig...... MVH Martin A Hej Jag använder wecmoney, kan vara lite si och så med. Handla inte för ör stora belopp eftersom att lite då och då. Så kommer det inga grejor och spårningen over there är inte den bästa. Jag brukar räkna så här- är priset tillräckligt bra för att jag skall kunna betala 2 ggr och ändå ha gjort en bra affär. Då handlar jag även med en ny kontakt. Sedan finns det firmor som har kredit ranking på webmoney och de är inga problem alls, men då får man betala importmoms. Läv väl Spanky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts