Fredrik i Trollhättan Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Är det någon som har en gammal kopplingslamell till en äldre volvo liggande? Den ska passa på en växellåda M40 och vara i vilket skick som helst. Jag ska använda navet... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Jag har ett löst nav. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted February 1, 2008 Author Share Posted February 1, 2008 Löst nav? Är det ett sånt där eftermarknadsnav eller kommer det från en lamell? Har du kanske en bild? Superintressant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted February 1, 2008 Share Posted February 1, 2008 Det kommer från en lamell. Kan fixa en bild i morgon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerhard Posted February 2, 2008 Share Posted February 2, 2008 Så här ser den ut. Du kan pm:a mig din adress om du vill ha den, så skickar jag den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted February 6, 2008 Author Share Posted February 6, 2008 Den låg i posten idag. Perfekt. Tack så mycket Gerhard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts