_coffe_ Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 Inte för att det spelar så stor roll kanske, men varför har bl.a. mitt namn blivit rött om man kollar längst ner på vilka som är inloggade?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toffe Posted January 15, 2008 Share Posted January 15, 2008 inte utan att man känner sig lite VIP B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 15, 2008 Author Share Posted January 15, 2008 Exakt! Det kan vara så att vi som är röda är med i gruppen: Locost Sverige medlemsklubb... För den är helt plötsligt också i röd text :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 (edited) Är jag också med? :unsure: EDIT: Kanske får betala årets medlemsavgift först... :icon_oops: Edited January 16, 2008 by Sonett7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne L Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Jag är meddelm och betalt för -08 men inte röd :D så något annat är det som styr om namnet är rött eller ej! Den som sköter forumet kanske? m :D h Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Medlemsavgiften! :icon_oops: Nu blev jag alldeles kall på ryggen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Jepp det är de som är betalande (eller ska förhoppningsvis betala ;) ) medlemmar. Jag satt och pillade i forumkoden sent igårkväll och skrev inte i forumet om det. Detta är en test till att börja med och den feta röda texten är inte spikad. Har ni några synpunkter på denna positiva särbehandling :) Vi har inte justerat årets medlemslista än och därför kan även icke betalande vara rödmärkta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 16, 2008 Author Share Posted January 16, 2008 Vad är tanken bakom det? Det är ju ett lätt sätt att se vilka det är som är medlemmar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Färgskiftningen på namnen är som vår Admin Jonte skriver än så länge en test av forumets möjligheter. Testen ingår i ett led av planerade eventuella förändringar för 2008. Det är inte omöjligt att förutsättningarna för klubbmedlemmar och enbart forumbesökare kommer att förändras men allt är inte klart än. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts