Baalzamon Posted March 17, 2004 Posted March 17, 2004 Tydligen går det att registrera in en gocart för körning på vanlig väg. Har aldrig hört talas om det förr, men den här sidan verkar seriös: http://www.minibike.nu/F-kart.html Kanske vore något att komma åkande på? :) Quote
Acke Posted March 17, 2004 Posted March 17, 2004 Hmm.. känns som man skulle vara lite för "osynlig" i den... ( jag har blivit påbackad me budda, så jag vet att man inte syns så bra.. :( ) jag funderar dock starkt på att byta min Supermotard mot en quadracer istället.. :D Quote
Marcus a Posted March 17, 2004 Posted March 17, 2004 Livsfarligt!!! Syns ju inte alls... Är det inte några nya regler nu för iår? Visst är det nya regler med 4hjuling på almän väg nu också va? Eller har man alltid fått köra med såna? Quote
Acke Posted March 17, 2004 Posted March 17, 2004 ja tror man fick med LGF skylt å traktorkort... ( dock max 30 kmh som traktor... ) Quote
Marcus a Posted March 18, 2004 Posted March 18, 2004 Det är en kille här i Uppsala som har börjat köra 4hjuling Ser ganska skoj ut men borde hålla till ute i skogen... :) Quote
Kamikaze Posted March 19, 2004 Posted March 19, 2004 Hmm.. känns som man skulle vara lite för "osynlig" i den... ( jag har blivit påbackad me budda, så jag vet att man inte syns så bra.. :( )jag funderar dock starkt på att byta min Supermotard mot en quadracer istället.. :D Vad har du för motard? kör själv en 640SM. Quote
Recommended Posts