Rune Næss Posted March 11, 2004 Share Posted March 11, 2004 Se heftig locost film på locostforumet i rejsa.nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted March 11, 2004 Share Posted March 11, 2004 Riktigt rolig film, jag börjarångra att jag bygger en bil som inte blir godkännd för banåkning :( Men jag får väll bygga en till sedan ;) Synd på de två som åkte av på slutet, synd på så snabba bilar. Nu har de mycket jobb innan de kan köra igen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 Riktigt rolig film, jag börjarångra att jag bygger en bil som inte blir godkännd för banåkning Hmm, banåkning kan du nog få den godkännd för. Inte i Locost serien bara. I roadsport klasserna är det gott om Sjuor !! Där lär jag hamna så småningom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 Låter bra! Det skall jag kolla upp närmare längre fram, det skulle vara skitkul att köra :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 12, 2004 Share Posted March 12, 2004 här är en direktlänk för den som inte orkar leta på rejsa.nu... Locostfilmen från rejsa.nus forum klart värd att se på... man blir bara "lite" körkåt... :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Næss Posted March 12, 2004 Author Share Posted March 12, 2004 Det som er fint med disse bilene er at de er så enkelt oppbygd at de to som hektet på slutten av filmen var klar igjen senere på dagen. Noen nye skjermer og bærearmer og klar til start. Det er ytterst sjelden at noen krasjer så mye at de ikke er klar til løp senere i helgen. Den store smellen på begynnelsen av filmen satt så klart en del biler ut av drift, men det var kun den gule som ikke var klar to uker etter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 15, 2004 Share Posted March 15, 2004 Helt klart en fördel att följa bokritningarna när man behöver nya bärarmar titt som tätt... B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted March 15, 2004 Share Posted March 15, 2004 Helt klart en fördel att följa bokritningarna när man behöver nya bärarmar titt som tätt... B) Äsch då, man får väl kopiera dem man har innan man knäcker dem :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts