Jump to content

Laser Skurna Delar!

vedde

Recommended Posts

Hej

Jag kan utan vidare rekommendera Mälarlaser i Enköping för de delar från Chris Gibbs bok som är svåra att göra själv. :thumbsup:

De har .dwg filer på Front Whishbone plate och Diff plattorna i bak som är lite snirkliga att skära ut.

post-561-1192092122_thumb.jpg post-561-1192092155_thumb.jpg

Ring dem om du behöver dessa delar. 500:- betalade jag för alla 4 som behövs i 5mm stål.

Anders Vilén

Tel:0171-321 96

a.vilen@malarlaser.se

Mycket trevliga och snabbt utfört. Säg att ni bygger en Lotus Super7 replika så vet han nog vilka delar ni behöver.

Vet ej hur de ställer sig till att skicka då jag hämtade på plats, men kolla då de är bra.

/Fredrik

Visst har jag det.

Det är något fel på ett av monteringshålen sa killen till mig men det är lätt att rätta till om man kan CAD.

Man får visst inte uploada denna typen av filer men får jag mail så kan jag skicka till dem som vill ha.

fredrik@engzell.com

/Fredrik

• 9 months later...

Hej Fredrik

Hur går det med bygget ??

Själv ligger jag lågt och samlar mod inför höstatacken i garaget, rengör och målar lite delar från donatorn å så.

vilka hål är det som inte stämmer ?? har anders på mälarlaser de riktiga ritningarna som då är ändrade ??

Tänkte köpa plattorna till framvagnen av honom.

Ha det

/ Micke

Hej

Han skall ha de som är rätt för mina kom ut som de skulle. jag håller även på att få till avgasflänsarna så de kommer ha ritningar till Pinto flänsar inom kort.

Själv är jag klar för SFRO 1 men semestern tog alla pengar, får bli om en månad eller 2. Håller på som bäst med att dra el och annat småpyssel som jag kan göra innan SFRO 1.

/Fredrik

Edited by vedde