Toffe Posted September 15, 2007 Share Posted September 15, 2007 (edited) Hej ! Har överfört CDX pdf till ett excel-dokument så att man kan sortera efter valfritt önskemål :) Axellängder, knutar modeller mm. hoppas det kan vara till någon nytta Orginalet finns annars på www.cedex.se dessutom till fler märken än Ford ;) Toffe hmmmmm.. Upload failed. You are not permitted to upload this type of file varför ? jaja finns ju mail om nån e intresserad. ps. någon som vet var man hittar en bra förteckning över vilka bilar som är bakhjulsdrivna ??? ds. Edited September 15, 2007 by Toffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vestax Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 Jag vill gärna ha ditt exel dokuemtn på drivaxlar! mac.l@telia.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 Är det denna du menar? http://www.cedex.se/pdf/CDX-2007.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toffe Posted October 14, 2007 Author Share Posted October 14, 2007 Från Cedex PDF-dokument så har jag överfört alla Ford Drivknutar/axlar till ett exceldokument för att kunna sortera de olika längderna för att eventuellt kunna hitta nått som har rätt längd från början, utan kortning. Svågern jobbade där på andra sidan sekelskiftet och då hade dom egna recept på vad som passade till vad, är väl sånt som är affärshemligheter antar jag, och utan att veta så hoppas och tror jag att den dag jag behöver axlar så skall dom kunna plocka fram vad jag behöver..... Toffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted October 14, 2007 Share Posted October 14, 2007 Kan inte nån se till att dokumentet hamnar i filförrådet? Precis vad många efterlyst! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Testar att lägga upp excelbladet FORD_drivaxlar_cdx.xls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts