Daffe Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Jag brukar besöka Automobil Classic Cars och såg förra året att LocostSweden ställde ut där, kommer klubben att göra något liknande i år? http://www.automobil.se/zino.aspx?articleID=11203 Som vanligt tänkte jag åka förbi, bilen är klar men ej reggad ännu så det är svårt att köra på liknande event där blåbären brukar finnas, kanske kan bli en trailerqueen om det behövs bilar. /john Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Tror att dom flesta är i Eskilstuna för banåkningen den lördagen. Men det hindrar inte en spontanträff på Rosersberg för de sjour som är där i närheten den dagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted August 24, 2007 Share Posted August 24, 2007 jag har nästan fått okej att åka dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts