Jump to content

Wenngarns Slott


Micael

Recommended Posts

Tjenare,

Anders A och Jag tänkte dra till Wenngarns slott (Sigtuna) nu på Onsdag. Det brukar samlas en hel del bilar och mc:s där och det kan ju vara lite trevligt att träffas och sparka lite däck så här på sensommaren

Vi tänkte träffas på Donken i Upplands Väsby kl 18 för avfärd mot Wenngarn. Guidning sker av vår Ciceron Anders, som har lovat fina sevenvägar och bra väder.

Givetvis är alla sevenåkare välkommna, så vet ni nån som är sugen men inte finns med på forumet så se till att denne får denna information.

Hojta gärna till om ni skall med, eller så dyker ni bara upp där vid 18.00 på Onsdag.

Skulle det regna så ställer vi in

Link to comment
Share on other sites

Kort fråga ? Finns det plats att åka med även om man inte har en seven ? har gluttat runt här på forumet hela semestern å "blitt biten"....

Glad ändå fast semestern är slut....

Toffe

Link to comment
Share on other sites

Jag har tyvärr fullt i min bil (tanten skulle tydligen med).

Men jag vet inte hur det ser ut för dom andra. Å andra sidan kan du ju komma med i din vanliga bil. Jag kan ju bjuda på en liten sväng medans tanten väntar vid slottet.

Link to comment
Share on other sites

Hej på er !!!

Vi samlas vid MC i Väsby (ligger vid stora rondellen brevid E4) , det går ju självklart att åka direkt till Sigtuna.

mvh Anders

Edited by Arrowsmith
Onödig citering av inlägget direkt ovanför.
Link to comment
Share on other sites

Vad kan man annat säga än Wooooooaoooooow :wohow:

Vikken dag...... började med ett järnrör i bakhuvudet så blo'n skvätte å jag gick ner på knä......

Sen så störtregnade det på lunchen så man misströsta till max

Men vilken avslutning :D Tack snälla Peter för att jag fick åka med.....

va jag inte tänd på att börja bygga innan så ............ :wub:

Gladast idag

Toffe.........

post-1853-1186604681_thumb.jpg

Edited by Toffe
Link to comment
Share on other sites

Japp, det var en trevlig tur. Wenngarn var riktigt mysigt med alla jänkare,liveband och moppar.

Toffe: det är bara att åka till Berngtssons smide och köpa rör och börja bygga, sen kan du hänga på nästa år.

Jag gillade Anders och Mickes rondellkörning (Max 8 varv). :)

Link to comment
Share on other sites

Planerna är långt framskridna jaaaa, Jag förstår att han tyckte det var roligt att stressa dom där amerikanska jättemopparna i rondellen :w00t2:

Men innan det blir nån tur till Bengtsson's så måste det röjas på jobbet så jag har nånstans att vara....... men till vintern så..... :prop:

Link to comment
Share on other sites

Japp kul va det !

Tack Anders/micael kul träff bra rondeller fina vägar.

Toffe ! du hade ju kunnat åka med mig (så att vi bor i samma by )

Micke

:o De va som.......... å varför har man inte sett dig då :huh: men men då e man ju nästan lixom tvungen att börja bygga nu, känns som att man har ögonen på sig :lol:

Tack själv för en trevlig kväll som helt klart gav mersmak för både bygga & åka

Link to comment
Share on other sites

:o De va som.......... å varför har man inte sett dig då :huh: men men då e man ju nästan lixom tvungen att börja bygga nu, känns som att man har ögonen på sig :lol:

Tack själv för en trevlig kväll som helt klart gav mersmak för både bygga & åka

Hej, och tack för en trevlig kväll!!

Kul att vi fick åka en sväng (även om jag lyckades hitta dom hoppigaste vägarna i hela länet) men det blir bättre nästa gång.

Ang, Toffe så kan jag bara beklaga att vi/Peter har dragit ner dej ännu längre i Seventräsket (men man kan ha det ännu värre), det blev ju i alla fall fina bilder från kvällen och du får gärna lägga ut fler .

Intresset för våra bilar var det inte nåt fel på i Sigtuna heller, det stod folk och pratade och sparkade däck hela tiden, trevligt !!

Ang rondellkörningen så vet jag inte var det "pep/skrek" mest , om det kom från mina bakdäck eller om det kom från min passagerarstol,, men det verkar som om jag har fått en vakant plats till Finlandsresan om ett par veckor hi hi.

Vi ses och hörs Anders (och Inger)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...