Baxarn Posted August 1, 2007 Posted August 1, 2007 Funderar på att börja bygga så smått under vintern. Jag har ett utrymme i källaren som är använt för att greja med kanoter. Där kan jag bygga bilen men inte få ut den hel. :unsure: Sedan har jag garaget där min hobby 240 står. Där ska även ett pannrum för en ny panna byggas. :mad: En sjua kan få plats beroende på hur jag bygger pannrummet. :wacko: Sedan har jag vebon som kan vara carport på sommaren. Så lite mått på färdiga bilar (längd + bredd) skulle uppskattas. Det bästa skulle vara att bygga bilen först och pannrummet sen. Men det blir så kallt då. :prop: Mvh Stefan Quote
Krolleg Posted August 1, 2007 Posted August 1, 2007 Spårvidd fram: 1335mm Spårvidd bak: 1470mm Hjulbas 2460mm Längd: 3630mm Där har du mått för ett tiger cat kit, dom ligger väll därikring Quote
gka Posted August 1, 2007 Posted August 1, 2007 I mitt regbevis står det: Bredd 1590mm Längd 3150mm Då är det en klon av 7 S2 fast med bredare bakskärmar som S3 hade, så de blir inte mycket mindre än så tror jag. Quote
Baxarn Posted August 2, 2007 Author Posted August 2, 2007 Tackar. Då har jag lite att gå på. Tur att dom inte har några dörrar. Quote
Recommended Posts