Jonte Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 För den som inte vill börja helt från början 75´ http://www.blocket.se/vi/12830532.htm?ca=9_s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Undrar vad det är för motor. Ser låg ut.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Ser ut som min BMW m10 /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredo Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 köp leder ju till ny SFRO1 besiktning, hur blir det med alla plåtar på då? Får man inte börja med att riva ner den? Dessutom kostar den mer än vad jag får för min gamla V70 :lol: Ser ju annars riktigt fin ut! /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 bmw motor alfa fälgar.fram.... undrar vad mer?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Tycker jag känner igen den sedan tidigare annons..... Minns jag inte fel så är det en estfield..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Om nån ringer kan ni väl kolla hur fan han har kunnat montera motorn så lågt? Sticker den ner mycket? /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Undra varför man avslutar ett projekt såhär långt gånget :huh: Fast den som säljer har säkert nån bra anledning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 eller kanske en tråkig....vad vet jag... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Om nån ringer kan ni väl kolla hur fan han har kunnat montera motorn så lågt? Sticker den ner mycket? Den sitter inte lågt - VM i topplocksplaning! :lol: ;) Det borde behövas torrsump för att komma så lågt med en M10 känns det som... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Ser ut som om han försökt få ner motor så pass att fördelaren går fri? Torrsump nja då får han byta till en låda med mindre svänghjul om det skall vara vettigt. Jag tror att han har ett enormt nedstick. Eller är sidorna på bilen lite högre än normalt? /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Nä, den ser normalhög ut. Du har troligen rätt om nedsticket, men förgasaren ser ut att vara den högsta punkten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin A Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Bilen är en Estfield som jag tror byggdes i Linköping. Tror jag såg den när jag köpte min ram för 3.5 år sen. BMW motor , Lada spindlar och Lada bakaxel förklarar Alfa fälgarna. Har sett bilen i ett antal annonser i tidningar och på nätet så nåt måste va på tok. Eller så är priset helt fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Nä, den ser normalhög ut. Du har troligen rätt om nedsticket, men förgasaren ser ut att vara den högsta punkten. Haha, ja jävlar! Den sticker ju upp som Bengtskärs fyr :) /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts