Arrowsmith Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Jag får ta tjuren vid hornen och lägga upp det själv, annars så gör en annan i min närhet det... Smålandsposten 20070731 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 intressant det där om papperskorgen på vårdcentrelen.. 2 brandbilar åkte dit!!!! :lol: kul att du blev publicerad... :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Det stod något intressant om en papperskorg som brann vid vårdcentralen.... :biglaugh2: skoja bara ... kul att en tidning skriver om andra bilar än de dyra nya eller topprenoverade. Är du nöjd med artikeln, blev det som ni ungefär pratade om eller har dom hittat på något i efterhand? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 2 själar en tanke.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 :D Svårt att ta vara på en sån uppenbar frispark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonteN Posted July 31, 2007 Share Posted July 31, 2007 Såg dig också i tidningen idag. Skojigt att smp skriver om såna som oss.. :) Men var det inte ett reportage förra året nån gång också... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 1, 2007 Author Share Posted August 1, 2007 Det var ett reportage från när vi körde på Uråsa i SMP en gång, det var i september 2005. Det ligger som pdf i biblioteket på klubbens hemsida. Direktlänk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 Konstigt att han som inte vill synas är den som syns mest i båda reportagen... ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 :lol: :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonteN Posted August 1, 2007 Share Posted August 1, 2007 ja just det, tror tom morsan skickade ett exemplar med posten till linköping åt mig. intressant analys där gka :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 3, 2007 Author Share Posted August 3, 2007 Konstigt att han som inte vill synas är den som syns mest i båda reportagen... ;) Är det något speciellt du undrar över Göran så skicka ett mail med dina frågor så får vi se om jag inte kan ta mej tid att hjälpa dej med dina funderingar i ämnet. :console: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Tjena Håkan, Visst är det väl en brudmagnet Hur är läget med er alla förresten? När ska vi äta korv? :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 olla long time no c... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Är det något speciellt du undrar över Göran så skicka ett mail med dina frågor så får vi se om jag inte kan ta mej tid att hjälpa dej med dina funderingar i ämnet. :console: Det är lugnt, jag har min bild klar för mig... ;) Det vill säga att vi har en utmärkt klubbrepresentant som inte kan rå för att bilen han kör gör sig ovanligt bra på bild i tidningen. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olla Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Jepp!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts