Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag får ta tjuren vid hornen och lägga upp det själv, annars så gör en annan i min närhet det...

Smålandsposten 20070731

post-151-1185910984_thumb.jpg

Posted

intressant det där om papperskorgen på vårdcentrelen.. 2 brandbilar åkte dit!!!!

:lol:

kul att du blev publicerad... :thumbup:

Posted

Det stod något intressant om en papperskorg som brann vid vårdcentralen....

:biglaugh2:

skoja bara ... kul att en tidning skriver om andra bilar än de dyra nya eller topprenoverade.

Är du nöjd med artikeln, blev det som ni ungefär pratade om eller har dom hittat på något i efterhand?

Posted

Såg dig också i tidningen idag. Skojigt att smp skriver om såna som oss.. :)

Men var det inte ett reportage förra året nån gång också...

Posted

Konstigt att han som inte vill synas är den som syns mest i båda reportagen... ;)

Posted

ja just det, tror tom morsan skickade ett exemplar med posten till linköping åt mig.

intressant analys där gka :D

Posted
Konstigt att han som inte vill synas är den som syns mest i båda reportagen... ;)

Är det något speciellt du undrar över Göran så skicka ett mail med dina frågor så får vi se

om jag inte kan ta mej tid att hjälpa dej med dina funderingar i ämnet. :console:

Posted

Tjena Håkan,

Visst är det väl en brudmagnet

Hur är läget med er alla förresten?

När ska vi äta korv? :racesmile:

Posted
Är det något speciellt du undrar över Göran så skicka ett mail med dina frågor så får vi se

om jag inte kan ta mej tid att hjälpa dej med dina funderingar i ämnet. :console:

Det är lugnt, jag har min bild klar för mig... ;)

Det vill säga att vi har en utmärkt klubbrepresentant som inte kan rå för att bilen han kör gör sig ovanligt bra på bild i tidningen. :racesmile: