AlfaRonny Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Om vädret tillåter tänkte jag ta med tjejen på en tur på småvägar från Eskilstuna till St. Djulö Herrgård i Katrineholm och fika på söndag. Är det någon som är sugen på att hänga med? Förslagsvis samling vid Micro i EA kl 11 på söndag. //Ronny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Är med till 95% :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Förslag på rutt: Ta Hållstavägen till Julita, sedan genom Julita mot Julita K:a, förbi Gimmersta Säteri mot Katrineholm. Lite guppig på några ställen men mestadels en kanonväg. Kan tyvärr inte vara med på söndag. :angry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted June 27, 2007 Author Share Posted June 27, 2007 (edited) Ja, den vägen var länge sedan jag åkte. Bra idé! Hmm... Det är ju flera som inte kan på söndag och det är ju alltid kul med stor uppslutning. Hur många skulle kunna vara med om vi flyttade träffen till söndag den 8/7 ? Edited June 27, 2007 by AlfaRonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted June 30, 2007 Author Share Posted June 30, 2007 Vädret verkar ju inte bli något vidare i morgon så vi får väl ta det en annan gång :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Skall vi göra ett nytt försök med en fika vid St. Djulö café i morgon söndag? SMHI spår sol i morgon em, så vad sägs om 16:00. Uppsamling vid OK vid norra infarten kl 16:00? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 ÄR solen framme är jag helt klart på!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Sorry! Jobbar men det känns som ni får nice väder :) Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted July 14, 2007 Author Share Posted July 14, 2007 Kommer!!! B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Jobbar tyvärr. Flygplanen på Arlanda vill ha bränsle och den här sommaren tycks det vara jag som ska se till att det blir så, särskilt på helgerna. :mad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Återigen: Fikaträff idag i Katrineholm vid St. Djulö cafe' !! Samlingplats OK vid norra infarten kl. 16:00 Be there!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Åker till Skogstorp nu och sedan mot Katrineholm. Hoppas att motorn funkar. Har meckat lite med den under förmiddagen:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Så många trevliga mil har jag aldrig kört förr. När till och med 50 km/h känns i mesta laget då vet man att vägen är tillräckligt kurvig:-) Alla som inte kört sträckan Eskilstuna->Hälleforsnäs och sedan vidare till Katrineholm via Valla måste göra sig en tur. Jag lovar att det är värt alla världens omvägar. Sitter här hemma i Etuna och har svårt att sluta flina.-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted July 15, 2007 Author Share Posted July 15, 2007 Här kommer lite bilder från dagens Mycket trevliga lilla träff i vackra Katrineholm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 trevlig logga på instrumentbrädan Ronny..har du handfilat den?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted July 16, 2007 Author Share Posted July 16, 2007 Nä, men det hade varit en utmaning :) Jag har fått det laserskuret i Rostfritt. Tyckte det var kul med lite historisk återkoppling till vissa äldre Alfor som hade denna logga på hanskfacket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Ni ser ut att ha trevligt. Och lite kvinntimmer fick ni med er också :) Är det den Tiger som skymtar på bilderna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingenjören Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Visst är det en Tiger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Rackarns, det här missade jag. Har legat magsjuk och spytt hela helgen :( Nåja, nu är det semester så det blir nog åka av ändå :revs: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Du är väl anmäld till Kjula? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Jajamen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimmen Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Haru blivit omåkt av nån morsa i en kombi :lol: /micke Det framgår inte... :wacko: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts