Challe Posted May 30, 2007 Posted May 30, 2007 Hur många DD7 or finns det i klubben är den sämra än någon annan modell i så fall vilka svagheter har den mvh Challe :blink: Quote
Challe Posted May 31, 2007 Author Posted May 31, 2007 (edited) Känns inte som denna delen i forumet är så välbesökt så därför la jag int den under denna rubriken om man tittar på antalet trådar under modellspecifika modeller så tycker jag att det talar ett tydligt språk mvh challe novis i forumet :notworthy: Edited May 31, 2007 by Challe Quote
Fredrik i Trollhättan Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 Vi är ganska många som läser forumet mycket regelbundet och använder funktionen "visa nya inlägg". Allt nytt läses mer eller mindre... Jag vet ingenting om DD7:or... Quote
Jocke E Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 Att en del i forumet inte är så välbesökt medger inte att man postar i forumet "Våra Bilar" Med forumbeskrivningen "Här diskuterar vi påbörjade byggen och färdiga bilar." med en fråga som denna. Anledningen till att vi har en uppdelning är att information skall vara lätt att hitta vi bla sökfunktionen. När du påbörjat ditt bygge av en DD7 eller annan bil är du välkommen att presentera ditt bygge i forumet "Våra Bilar" Dessutom så finns funktionen "Visa Nya Inlägg" som Fredrik påpekar, så risken att din fråga passeras obemärkt är lika med noll (0) även om den placeras i rätt del av forumet. Quote
Recommended Posts