gka Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 http://www.pistonheads.com/news/default.as...sp?storyId=8062 Kolla ramen... jag vet inte om jag skulle vilja ha en sån. Den ser ut att väga bly och ser allmänt felkonstruerad ut. :o Tur att det är grova rör iaf... Men karosserna är snygga iaf! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 Tycker det ser ut som om den vore gjord i aluminium med de dimensionerna. Brukar krävas grövre dimension Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 konstigt att de inte använt mer triangulering i chassit. Längs med sidorna finns ju inget efter motorrummet och inte mycket där heller för den delen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 Deras MS8 Clubman känns lite som en Hot Rod-version av en Seven. Lite småballt med en Holden V8. Hur är det med aluminium i balkar? Finns det inte en materialutmattning som kan bli besvärande på sikt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 Jag gick vidare från den sidan och där stod de mer om dom. Den röda Streamliner väger 950 kg färdig, och den silver färgade Clubman 875 kg. Det är ju en del men de är ju mycke motor också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docen Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 Var visst utloggad..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted March 1, 2004 Share Posted March 1, 2004 ser maffigt ut:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts