pacman Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 http://www.midnightphoto.se/ Gå in på bildarkiv/Igelfors. En hel del bilder från denna toppendag. PS. Igelfors är en liten bruksort en mil norr om Finspång. Ca. 4000 besökare under dagen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Vilka är dom två övriga 7:orna förutom du som var där? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Den blåa har jag sett på bild någonstans förut tror jag, men jag vet inte var... i så fall tror jag det är en esther men inte byggd nyligen utan för några år sedan. men jag kan ha fel..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted May 17, 2007 Author Share Posted May 17, 2007 Den blå är Allan´s Esther. (Rejmyre) Han köpte den för några år sedan som en brandskada, då var den orange. 260 hk Volvo med Jenvey-spjäll, Quafe-låda och en massa godis. Snabb bil. Var med på höstfikat i Eskilstuna. Den gröna Caterham-bilen är Krister Persson från Vingåker. Pedanskött "originalare". Sedan var också Magnus Lotorp där med sin Pegasus men han fick inte vara med på bild.... :biglaugh2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted May 17, 2007 Share Posted May 17, 2007 Ah ! där klarnade det.... Då vet jag ganska precis vad det är för bil och historia bakom......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts