Jonte Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Yours truly kommer vara där med sin lilla svarta fara :prop: Göra lite reklam för klubben http://www.smf-vasteras.se/ Torsdagen den 17:e maj klockan 10:00 öppnar vi portarna till årets första motorutställning i Västerås. I en 3000kvm stor hall på Bellevue-stadion kommer du att kunna uppleva det mesta på hjul. Här kommer det att ställas ut det mesta bland hojar och bilar. Choppers, sporthojar, veteranmoppar, roddar, customs, veteranbilar, drifting, racers, euro, japs, kromade fälgar och häftiga lacker. Upplev 7000hk i en nitromatad Funny Car. Trollkarlen Bonnie Kids underhåller barnen. Vi kommer att hålla på fram till 20:00 och hoppas att alla därefter är helnöjda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted May 16, 2007 Share Posted May 16, 2007 Tufft. Jag dyker upp om inte jobbet kallar. Fast jag borde vara i garaget... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 16, 2007 Author Share Posted May 16, 2007 Man ska nog vara väldigt intresserad av amerikanare eller HD / veteranmoppe om detta ska tilltala. Jag känner mig aningen malplacerad kan jag säga, även om närmsta grannbil är en Ferrari av någon sort ;) vi får väl se om det kommer några besökare imorgon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts