Acke Posted February 27, 2004 Share Posted February 27, 2004 närmare bestämt en EK.. tur att bilen är (var) högerstyrd...... :ph34r: http://homepage.ntlworld.com/lordbonzai2/M...%20evo%20crash/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted February 27, 2004 Share Posted February 27, 2004 tur i oturen kan man kanske säga... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 27, 2004 Share Posted February 27, 2004 det var ju riktigt gjort iallafall förvånansvärt lite skador på trädet ändå.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 27, 2004 Share Posted February 27, 2004 Som dom säger Bilar är hårda Ek är hårdare :ph34r: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted February 27, 2004 Share Posted February 27, 2004 Träd är förvånandsvärt hårda. Jag tog själv en fura med min 140 när jag var 15 eller 16, och det blev inte mycket mera än skråmor i barken. Och kom jag ändå i 60, och tryckte ihop hela framvagnen på högersidan... Det finns mycket som jag helre skulle vilja krocka med än ett träd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted February 28, 2004 Share Posted February 28, 2004 Har testat träd jag ockås. dock inte i 60 utan mera i 20 km/tim mest för at testa... tvärstopp tog det och slog huvudet i ratten :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 Har testat träd jag ockås. dock inte i 60 utan mera i 20 km/tim mest för at testa... tvärstopp tog det och slog huvudet i ratten :) Klyyyyyftigt Marcus ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 :) Det kan bli så ibland... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest_Mattias Posted February 29, 2004 Share Posted February 29, 2004 allt annat än sly e hårt!!!! Har kört en hel del m hoj i skogen o det tar emot bra då stighelvetet svänger utan att tala om det först... Såg en lastbil dundra in i en 150cm betongstolpe under en viadukt i 70km/h. Han prickade mitt på men lyckades sitta lite till vänster om stolpen. Jag kan lova att det blev bara skit av hytten!!! Men tro på¨fan... karln överlevde o efter att brandkåren bänt upp dörren så kunde han knalla själv till ambulansen!!!!! Dock hade han invärtes skador o blev opererad hela natten men överlevde det oxå! Inget man bör prova tror jag ...och den killen tog väl platsen bland de fem miljonerna som inte skulle klarat sig i den kraschen...så nu e väl de oddsen riktigt åt helvete! ;) :ph34r: :blink: :unsure: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts