PVPower Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Hej! Jag har en längre tid jagat material till mitt framvagnsbygge. Jag lyckas inte få tag på rör av den kvalitet SFRO vill att man skall ha. Det verkar hopplöst att få tag i här i Dalarna. Undrar om någon här vet var jag kan köpa? Ger snart upp.... M.v.h: Henrik Eliasson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ploogen Posted May 13, 2007 Share Posted May 13, 2007 Ring Bosse på Borlänge handels stål. dom har män dom är inte billiga. Jag behöver oxo det kanske blir billigare om vi köper fler rör?? (ytter diameter 22 gots 3 mm) har jag andvänt. jag bor i Vikarbyn :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted May 14, 2007 Share Posted May 14, 2007 Hej Henrik Det finns en tråd där allt detta avhandlats på mer än en vinkling. Kolla denna tråden:http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=3794 Jag tror att vill man ha det billigaste får man gå med det jag hittat från Tibnor, därifrån kan de flesta järnhandlare beställa tror jag. Mvh Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts