Challe Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Vilket ET är lämpligt på en dd7 med taunus spindlar och 15 tum fäljar har problem med att bakdäcken tar i parallellstagen bakaxel från 240 volvo mvh Challe :huh: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 Så mycket ET du hittar fram. Noll et bak (jag hadde noll ET på min, och 205 breda däck, det gick in under bakskärmarna) Spacerplattor kan vara ett alternativ bak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jocke_janzzon Posted February 23, 2009 Share Posted February 23, 2009 Vilket ET är lämpligt på en dd7 med taunus spindlar och 15 tum fäljar har problem med att bakdäcken tar i parallellstagen bakaxel från 240 volvomvh Challe :huh: ET 23 är det på ett par standard fälgar jag har som sitter bak, men skulle tro att man behöver et 0 om man ska ha lite större däck. Inte många millimetrar att spela med. /jocke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts