Magoo Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 (edited) Jag har en cobra 7 stol som jag inte har någon nytta av. Den är bara använd för "torrkörning" :prop: pris 1000:- +frakt jag har ont om plats, Bygget håller på att svälla över = ont om ledig plats Edited May 29, 2007 by Magoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Racigt underrede! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Hur har du lyckats spegelvända bilderna??? Först trodde jag att det var felbroderat tills jag såg Hydrotunnan i bakgrunden :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted April 15, 2007 Author Share Posted April 15, 2007 (edited) jag vrängde runt bilderna lite bara för att anpassa bilderna till photobucket :hypocrite: så vart det löst :prop: ärligt talat tänkte iag inte på effekten att dom skulle bli spegelvända. Edited April 15, 2007 by Magoo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 säg som det e du höll kameran bakofram :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted May 29, 2007 Author Share Posted May 29, 2007 Bumpelibump... nytt pris... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts