Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det är snart vår............ Och bilen ser ut som ett nedlagt stålverk... Hur ska man hinna :unsure:

Posted

Mmm... själv e man dunderförkyld vilket inte gör att de känns bättre... Ja har funderat jag på om jag skulle ta semester 1 vecka eller så för å hinna med lite...

Problemet är att jag är ledig dagtid å då måste jag ha dottern hemma så de hjälper inte så mycket att vara ledig.. :(

Posted

Så här ser vår bil ut... och den skall vara klar till sommaren..

post-160-1173015645_thumb.jpg

Bara att spotta i nävarna och lägga i en högre växel.. :burnout:

Posted

Stress har aldrig löst några problem!

Skynda långsamt, så hinner du!

Min står färdig och frustar, vill bli utsläppt!

post-533-1173024466_thumb.jpg

Posted

Lyllosar!

Här är min rörhög. Det blir nog ingen uppstart den här sommaren. :biglaugh2:

Posted
Mmm... själv e man dunderförkyld vilket inte gör att de känns bättre... Ja har funderat jag på om jag skulle ta semester 1 vecka eller så för å hinna med lite...

Problemet är att jag är ledig dagtid å då måste jag ha dottern hemma så de hjälper inte så mycket att vara ledig.. :(

Ge henne en skiftnyckel! Barn brukar tycka att det är roligt att hjälpa till, och varför inte utnyttja arbetskraften?

Samarbete befrämjar hälsa och välstånd! :)

Posted

jodå, pappa skall allt utbilda lillan till fullfjädrad chefsmekaniker... fast hon e bara 20 månader ännu, så ja får ta de i små steg änsålänge.. :D

Posted

Det där är barnarbete vilket är förbjudet i sverige, men vi håller tyst för det är ju ändå för en god saks skull måste ju medges... :thumbup:

Posted

Framför allt har barn ingen kvalitetskänsla. Man måste efterkolla allt dom gör. :lol: