Micael Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Det är snart vår............ Och bilen ser ut som ett nedlagt stålverk... Hur ska man hinna :unsure: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Mmm... själv e man dunderförkyld vilket inte gör att de känns bättre... Ja har funderat jag på om jag skulle ta semester 1 vecka eller så för å hinna med lite... Problemet är att jag är ledig dagtid å då måste jag ha dottern hemma så de hjälper inte så mycket att vara ledig.. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Så här ser vår bil ut... och den skall vara klar till sommaren.. Bara att spotta i nävarna och lägga i en högre växel.. :burnout: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Stress har aldrig löst några problem! Skynda långsamt, så hinner du! Min står färdig och frustar, vill bli utsläppt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted March 4, 2007 Share Posted March 4, 2007 Lyllosar! Här är min rörhög. Det blir nog ingen uppstart den här sommaren. :biglaugh2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Mmm... själv e man dunderförkyld vilket inte gör att de känns bättre... Ja har funderat jag på om jag skulle ta semester 1 vecka eller så för å hinna med lite...Problemet är att jag är ledig dagtid å då måste jag ha dottern hemma så de hjälper inte så mycket att vara ledig.. :( Ge henne en skiftnyckel! Barn brukar tycka att det är roligt att hjälpa till, och varför inte utnyttja arbetskraften? Samarbete befrämjar hälsa och välstånd! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 jodå, pappa skall allt utbilda lillan till fullfjädrad chefsmekaniker... fast hon e bara 20 månader ännu, så ja får ta de i små steg änsålänge.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 5, 2007 Share Posted March 5, 2007 Det där är barnarbete vilket är förbjudet i sverige, men vi håller tyst för det är ju ändå för en god saks skull måste ju medges... :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted March 6, 2007 Author Share Posted March 6, 2007 Framför allt har barn ingen kvalitetskänsla. Man måste efterkolla allt dom gör. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts