Jonte Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 Vad är det för max avstånd för fästen till bränsle- och bromsrör? [överkurs] I england är det max 275mm [/överkurs] :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 edit: Ursäkta då :) :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 Vad är det för max avstånd för fästen till bränsle- och bromsrör?[överkurs] I england är det max 275mm [/överkurs] :rolleyes: Du menar mellan varje fästklammer va? Bra fråga... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 Menar ni att inte fästena / klammer får sitta tätare ihop än 20 mm ! Eller att de maximalt får sitta 275 mm isär? :huh: :blink: :unsure: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted February 21, 2004 Share Posted February 21, 2004 Det finns absolut ett max tillåtet avstånd mellan klämmorna till bromsrören, pinto berättade en gång att det var ett av de allra vanligaste felen på byggen han besiktat. Men jag kommer inte ihåg vad för avstånd det var... Edit: hittade tråden, 20 cm bör det vara mellan klämmorna, kolla fjärde inlägget här: http://monkeytoys.com/locostforum/index.ph...=65&hl=bromsrör Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 21, 2004 Author Share Posted February 21, 2004 Det finns absolut ett max tillåtet avstånd mellan klämmorna till bromsrören, pinto berättade en gång att det var ett av de allra vanligaste felen på byggen han besiktat. Men jag kommer inte ihåg vad för avstånd det var...Edit: hittade tråden, 20 cm bör det vara mellan klämmorna, kolla fjärde inlägget här: http://monkeytoys.com/locostforum/index.ph...=65&hl=bromsrör he he he i en tråd jag själv hade startat för ett tag sedan :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts