Mathias78 Posted February 25, 2007 Posted February 25, 2007 (edited) http://forum.locostsweden.se/index.php?s...c=1931&st=0 Mycket seriöst byggd. Nästan bara nya delar. SFRO bes utan anmärkning, måste dock göras om av den nya ägaren. Nya AVO 2,25" PRO Shock dämpare. NY Kylare. Nya Bromsar. Nya spindelleder och p-ändor. Hydrualisk koppling och handbroms Nya Stålomspunna bromsslangar, dock lite rördragning till bromsarna återstår. Fyrlänk och Wattlänk. Motor B23 borrad 0.60mm, och renoverad, topp 405 portad, dock utan kamaxel. Weber 45:or, ej provstartad. Påbörjat tillverka extraktor, nästan färdigt. M45 låda, 1031axel, med fler olika utväxlingar. Färdig mellanaxel. Nya Autometermätare Instrumentpanel i alu. Noskon. 100+ phoenix fälgar. Ramen byggd efter McSorley 7+241. Dock breddad 100mm. Ramen är 1270mm bred. MVH Mathias 070-3113443 mathias-lindstrom@spray.se Edited February 25, 2007 by Mathias78 Quote
zalsson Posted August 19, 2008 Posted August 19, 2008 Risken lär ju vara liten, men finns den kvar? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.