Micael Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Sören: Jag och Jonte har lite tips på boende. Jonte är nog mest uppdaterad på det dock. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Vadå? Ska ni inte med? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Är det någon som tänkt flyga från gbg till stoneleigh, jag är sugen på en resa till :) Men jag kör inte nån mer i england :D /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Jag flyger från gbg om det blir av... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Låter bra det! Hoppas du gillar högerstyrt :) /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted February 23, 2007 Share Posted February 23, 2007 Inga problem. När jag var i england i somras körde jag högerstyrt genom London vid 4-tiden en fredag samtidigt som jag snackade med farsan í telefon. Han ringde om nån husvagn eller vad det var. Simultanförmåga.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 ÄR du kvinna? Med tanke på simultanförmågan....jag kan inte gå och prata samtidigt. :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted February 24, 2007 Share Posted February 24, 2007 Sören:Jag och Jonte har lite tips på boende. Jonte är nog mest uppdaterad på det dock. Hedly Villa tror jag det hette där vi bodde i våras. Är det det du tänker på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Velodromloppet på Gelleråsen 15-17 Juni (Sveriges Goodwood), helgen före midsommar. Har inte varit på velodromloppet, men någon kanske vet om det finns möjlighet att få en plats för tält-a-la-ekeby med plats för bilar, vimlar, flaggor och hela köret? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Nja... tror inte du kan få en tältplats Men man kan parkera alla 7or tillsammans iaf En mycket trevlig tillställning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Hej på er. Det är en jättebra idé. Jag tog tag i den på en gång och ringde upp den som har hand om "parkeringsutställningen". Vi är hjärtligt välkommna och vill ha kontakt med oss via mail så fort som möjligt. Bil och förare är gratis men passagerare får betala för sig. I.o.m. att vi har öppna bilar så är det inte omöjligt att få ställa upp tält, men vi måste i god tid tala om hur många bilar vi kommer med. Kan vi inte dra igång en anmälningslista så vi kan göra en prel.anmälan. Det här är ett toppentillfälle för oss att nå bra många tusen, och rätt målgrupp. Det är ju toppenfina tävlingar oxå :racesmile: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 EEEEEDDYYYY!!! :notworthy: :notworthy: :notworthy: Bra jobbat! Då lägger vi upp en separat tråd under evenemang! När vill arrangören veta hur många vi blir? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 8, 2007 Author Share Posted March 8, 2007 Och jonte kanske kan göra en nyhet till vår hemsida med ett kalenderinlägg! Har varit på Velodromloppet flera gånger och kan bara säga att det är en höjdare! :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickebo Posted May 19, 2007 Share Posted May 19, 2007 Vill ha ban dag!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 Michael W. Jag tänkte att det kan väl vara ett bra tillfälle att visa upp din MK. Vi har ju tänkt visa upp ett "MK bygge på gång". Vi är inbokade för både lördag och söndag (16 och 17/6). :) Kom igen nu alla som har färdiga 7:or hör av er. Gratis inträde för 2 pers och tillfälle att se en av sveriges finaste tävlingar. I år har den europastatus. Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 Denna tråden kanske inte är så aktuell att den behöver vara klistrad lägre. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted May 28, 2008 Share Posted May 28, 2008 eller kanske döpa om tråden till "Tråd för förslag för klubbaktiviteter" eller liknande ? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted May 29, 2008 Share Posted May 29, 2008 Been here, done that :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts