Tommy Posted January 22, 2008 Author Share Posted January 22, 2008 Nä... kommer inte ihåg några mått, men det skall jag nog kunna fota och mäta ut åt dig! Återkommer.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Är det någon som hinner mäta bredden nu i helgen, innan söndag... Jag behöver veta lite hur brett det får vara å liknande då jag har ett insug på G... Faktiskt det insuget som finns i länken lite längre upp i tråden, vill veta om det passar ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Den avkapade jag har ligger i garaget är 250mm som bredast. Egentligen inte tagit så mycket på bredden, utan mer på höjden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Perfekt! Så någon centimeter till eller så kanske man kan räkna med?! Det blir en jättebra riktlinje! Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 26, 2008 Author Share Posted January 26, 2008 (edited) Från blocket och i centrum på insughålen ca: 230 mm ut och från centrum av insugshålen ca: 130 mm upp Detta är ca: vad du får plats med under huven! Då mätt på cyl nr: 1 längst fram där det är minst med plats. Edited January 26, 2008 by Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 Underbart Tommy! Tack så jättemycket!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power21 Posted September 3, 2016 Share Posted September 3, 2016 Tänkte lyfta denna tråd då jag planerar att göra samma ingrepp på mitt EFI insug. Hur blev resultatet? Fungerade allt som det var tänkt? Måste säga att lösningen blev mycket trevlig att se på! Mvh Anton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts