Krolleg Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Sitter och funderar vad jag ska handla för fälgar till mitt bygge, söker på nätet men får inte upp speciellt mycket. Så släng upp alla länkar med svenska handlare som säljer fälgar så man kan se hur dom ser ut samt priset på dom. Sen vad ska man ha för storlek på en sjua? 15 elle 16"? Eftersom bilen kommer bli svart/röd så funderar jag på svarta fälgar med cromkant eller röd kant :) Quote
Daffe Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Kanske dessa kan vara något? Kolla in på www.realcar.se Quote
Jonte Posted February 7, 2007 Posted February 7, 2007 Söker också nya fälgar till bra pris. Dessa hittade jag Däckonline Realcar Guson Performance Parts Nya Däck Svenska Grossisten Specialfälgar Gummihuset Autothek Molway BytHjul Svenska Fälg Quote
Ferm Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Den här firman tycker jag verkar ha billiga paket. www.Infosite.se Mvh Mange Quote
Kenneth Lundblad Posted February 8, 2007 Posted February 8, 2007 Hej Roadster Bil AB säljer Minilite och Revolution. //Kenneth Quote
Recommended Posts