rallyelwood Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 (edited) Jag skulle behöva måttet på sierrans bakaxel (diff + "rena" drivaxlar), från axelände till axelände, du drivaaxlarna hålls horisontella i förhållande till diffen. Behövs inget exakt mått (+-0,5cm). Någon som har en lös axel som skulle kunna mäta? Gärna på en för trummor (om det inte är samma mått på en för skivor). Detta mått behöver jag för att kunna göra en ungefärlig CAD-modell av a-armar och chassi. Till detta skulle jag även behöva måtten på diffen bredd, höjd, längd, placering och mått mellan fästhål. Gärna inlaggda i en bild. Om diffen inte sitter centrerad så behövs ju även måttet från ena kanten till centrumlinjen. Jag skulle vara mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig. Edited February 7, 2007 by rallyelwood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted February 7, 2007 Share Posted February 7, 2007 Här finns det några mått: http://forum.locostsweden.se/index.php?s...ic=4818&hl= Om du går in på Micros hemsida kan det ev. finnas mått på drivaxlarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts