Borken Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Hej En del bilder verkar ha försvunnit från gamla inlägg? Har det med att användarna själv har raderat dom eller är det något som skedde i och med sista uppdateringen? Bilderna som jag syftar på finns som attachments på 0k dvs inget innehåll?? /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 vad jag vet så skall det inte försvunnit något i den senaste uppgraderingen, men däremot försvann det när vi uppgraderade vid ett tidigare skede... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted February 4, 2007 Author Share Posted February 4, 2007 ok! Då har förmodligen användaren raderat själv.... /borken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 jag vet att jag laddat upp bilder på olika servrar som t.ex. hostimagez.com och länkat till vilka sedan visat sej ha en begränsad lagringstid, naturligtvis skrivet med minimal text långt ner på sidan... :angry: Ett lysande exempel på det är i tråden http://forum.locostsweden.se/index.php?s...=4092&st=50 från Uråsa körningen 10 sep. Inte en enda av mina bilder lever kvar där.... Mycket möjligt att någon annan också gått på den niten vid extern lagring av bilder. Tacka vet jag www.surl.se ! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts