niklas Posted August 23, 2003 Share Posted August 23, 2003 Hej! Jag har lagt till ett nytt fält i användarinställningarna. Det heter "Locost-status" och ger möjlighet att välja ett av ett antal alternativ: Intresserad av locost Förbereder locost-bygge Bygger locost Har byggt locost Övrigt Syftet är att det ska vara lättare att se vilken relation alla medlemmar har till locost. Säg till om ni har några synpunkter på detta, eller förslag till förbättringar. Det går att lägga till ytterligare fält i användarprofilen om det är något ni tycker att vi borde ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted August 23, 2003 Share Posted August 23, 2003 Kul att se att nya forumet är så flexibelt. Går det att få med den egenskapen i medlemslistan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted August 27, 2003 Author Share Posted August 27, 2003 Tänker du på medlemslistan som man når via länken "medlemmar" upptill? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted August 27, 2003 Share Posted August 27, 2003 Tänker du på medlemslistan som man når via länken "medlemmar" upptill? Japp, just vad jag menade. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted August 28, 2003 Author Share Posted August 28, 2003 Jag ska se om jag hittar någonstans att ändra på den. Det finns miljoner inställningar. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 17, 2003 Share Posted October 17, 2003 Hmm.. för mig som köpt men inte byggt själv finns inget vettigt alternativ... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted October 19, 2003 Author Share Posted October 19, 2003 Nu finns det ett alternativ för dig också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 19, 2003 Share Posted October 19, 2003 Tackar..... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts