apex Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 När man kan hitta ädlare delar på skroten? Vårt företag har flyttat till Norrköping så man vandrar ut o käkar i nya miljöer på lunchen. Å vad hittade man på en bakgård..... :blink: Rader med slaktade Rolls-Royce och jaggor, av olika typer o årsmodeller. Notera även den vinröda Silver Spur lr vad det är med däcktravar på taket!! :o Man kanske skulle köpa en kaross o bygga långloppsbil av, med chevaåtta? :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emanuelo Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 Blir ju inga lättviktare kanske? Finns en del Cobra-byggare som använder sig av Jaggor! Rejäla saker men tungt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 vilken guldgruva... du såg ingen leaping cat som satt lite lös på någon jagga huv ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted December 21, 2006 Author Share Posted December 21, 2006 :D Gissar att det inte fanns ngn. Grillarna på Rollsarna var ju oxå borta, de har ju en hög "vill-ha"-faktor! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 Varför I H-e Bygga Med Ford-delar? Det har jag oxå undrat.........närmaste jag kommer i mitt bygge är volvo 340 rattstång och då var det väl mest DAF och inte fåård :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts