Guest Guest_Gripenland Posted August 22, 2003 Share Posted August 22, 2003 Jag har haft stora problem att logga in de senaste två dagarna. Jag fyller i namn och lösenord. Sen blir sidan vit och en ruta berättar att man loggas in och flyttas till forumet. När forumet har laddat så är jag fortfarande inskriven som gäst!?? Jag provade flera ggr i rad igår och blev tillslut inloggad. Idag har jag inte lyckats... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted November 21, 2003 Share Posted November 21, 2003 Jag har fortfarande stora problem med inloggningen. Lämnar man sidan orörd blir jag automatiskt utloggad. Sen måste jag radera cookies osv för att kunna logga in igen. Det är samma fenomen på min dator hemma och på jobbet. Ibland kan jag skriva en post och när jag tar "add reply" visar det sig att jag är utloggar och det jag skrivit har försvunnit. Frustrerande <_< Är det några inställningar jag ska justera för att få detta att fungera bättre eller vad gör jag för fel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted November 21, 2003 Share Posted November 21, 2003 ja har haft samma problem så det är nog något med servern som strular.. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted November 21, 2003 Share Posted November 21, 2003 bara för att leka motvals, så måste jag säga att det inte varit några problem för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted November 21, 2003 Share Posted November 21, 2003 vet inte hur ni övriga har det, men jag har även haft problem med Bostreams DNS server... för er som kör på och har haft problem me sthlms DNSen 212.181.54.2 212.181.54.3 kan pröva me GBGs som har nummer 212.181.52.2 212.181.52.3 www.bostream.se "2003-11-21 15:02 Sthlm, Örebro, Västerås, Linköping, Norrköping, Södertälje och Gävle. Vi har för närvarande en driftstörning som berör ovanstående orter. Tekniker arbetar med felavhjälpning och felet beräknas vara åtgärdat inom kort. " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Nilsson Posted November 29, 2003 Share Posted November 29, 2003 Kan vara som Acke säger... för mig funkar det utmärkt på Telia (hos pappa), men på Bostream (hos mamma) så blir det lite knöligt med inloggningarna... ingen aning om varför... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted November 30, 2003 Share Posted November 30, 2003 prova att anväda IP-adressen istället. http://216.22.5.247/locostforum/ Jag hade stora problem att nå forumet under flera dagar för någon vecka sedan då telia hade strul med en av sina routers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts