mickebo Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Startat, provkört, oooooaah va bra! :D Sen gick en p-box och oljan rann..... :unsure: Men va f-n allt funka! nja halvdan broms... :wub: En ny p-box, luftning. : :lol: I´ll `b´back!!!!!! :racesmile: :lol: :racesmile: :lol: :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Grattis! En sån motor har jag oxå! Funkade kalas på Sviestad idag!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Grattis!! :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 :thumbsup: Grattis! jag minns känslan ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 :racesmile: Grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickebo Posted November 4, 2006 Author Share Posted November 4, 2006 Ny kolv till oljetrycksreduceringen så funkar den!!!! bytt P-box osså. Fasen va jag har skruvat på detta oljetryck... Skulle köpa ny "kolv" men det visade sig att denna kolv som passar på i stortsett alla opel motorer från sent sextital till -00 har utgått............. Hade en bättre i en annan motor jag har, jaaaa det funka! Gissa om jag e glad Sen byggde ja om röret till luftrenaren, vips funka tomgången osså Har bara provat att gasa på första 3 växlarna än, svarta streck...... Fick låna brossans "Red Baron" skinnluva. vill ni ha en bild? Ok, jag kan inte få det att fungera... Men "lådbilen" går utav bara.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 använd www.surl.se och länka till bilden så vi får se luvan in action :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickebo Posted November 18, 2006 Author Share Posted November 18, 2006 Provar med mindre bilder Bilen funkar bra.... jag har hamnat i bonnens åker! Kompisen tog lastaren och lyfte........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted November 19, 2006 Share Posted November 19, 2006 (edited) Började du med att köra av vägen? :D Ehhh...grattis, tror jag!!! :prop: Snyggt med flip-front. Edited November 19, 2006 by apex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts