Skoterjocke Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 (edited) Såg att det är året sista konbanekörning söndag den 15/10 kl13.00 i göteborg. Stället kallas Rädden och ligger vid Eriksberg köpcentrum ungefär. Det är en knixig bana där man inte kommer upp i så hög hastighet. Tar ca 35sek för de snabbare (dvs mig :515: ) Kostar 100:-.Medtag handskar och hjälm. Info finns på Blackrace Edited October 12, 2006 by Skoterjocke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Kommer om vädret är bra och lördagens kräftskiva sätter för djupa spår! Dags att vi träffas Jocke, vi bor ju faktiskt i samma kommun tom. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoterjocke Posted October 9, 2006 Author Share Posted October 9, 2006 (edited) Är det fint väder kanske vi skulle dra ihop en seventräff. Den som aldrig blev av i sommar. Kanske samlas en stund innan och fika lite? I annat fall kanske vi kunde ta en garageträff hos någon? Edited October 9, 2006 by Skoterjocke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted October 10, 2006 Share Posted October 10, 2006 Jag är på :racesmile: Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoterjocke Posted October 10, 2006 Author Share Posted October 10, 2006 Som det ser ut nu verkar det bli bra väder till helgen. Men hur många gånger har Smhi haft rätt?? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 12, 2006 Share Posted October 12, 2006 låter som en lysande idé.. :) garageträff hos mig e ingen idé då bilen är i veddige.... någon som känner sig manad ?? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoterjocke Posted October 12, 2006 Author Share Posted October 12, 2006 La till lite i rubriken, om att vi kanske ska ha en träff innan. Tyvärr har jag inget bra garage heller för att träffas. Trångt, skitigt och inga parkeringar utanför. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoterjocke Posted October 14, 2006 Author Share Posted October 14, 2006 Är det inga fler som har bilen i trafik, och som är körsugna? Kommer inte på något bra ställe att träffas på innan, skulle räcka med en kopp kaffe eller så. Något som är lätt och praktiskt är Burger King Eriksberg. Har stor parkering och de serverar kaffe mm. Och det kanske räcker att träffas kl 12? Funkar det för alla? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 skall ner till Veddige imörra å meka lite å förhoppningsvis provköra för första ggn :wohow: :banana: kort sagt så kommer jag inte... :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Jag är där kl 12 med min bil och det finns en mycket liten möjlighet att det blir 2 bilar till jag håller tummarna. Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 Bosse ringde nyss och han kommer med sin bil så vi minst två bilar :racesmile: Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Det blev några bilar kul :racesmile: Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 som vanligt så sket de sig så någon provtur blev de inte.... men ja kom en bit närmare iaf.. :) synd att man inte kunde komma.. trevligt me sådan uppslutning... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts