LUPUS Posted September 28, 2006 Posted September 28, 2006 (edited) är det någon som vet vilken styvhet en stålomspunnen slang har ? Jag skulle vilja jämföra lite längre koppar rör och lite längre "stål" slang. Kan man ha det utan risk för mjuk pedal. Jag är ju till naturen skeptisk till överbevisad :D Edited September 28, 2006 by LUPUS Quote
Jonte Posted September 30, 2006 Posted September 30, 2006 Det här kan nog Jonte svara på.Eddy *s* Det kan jag nog. Stålomspunnen slang funkar lika bra som kopparrör, fast är betydligt mycket dyrare Quote
LUPUS Posted October 1, 2006 Author Posted October 1, 2006 *s*Det kan jag nog. Stålomspunnen slang funkar lika bra som kopparrör, fast är betydligt mycket dyrare Vadå pengar , hicost :D Det får bli slang, fick reda på att radical bilarna har slang hela vägen och då duger det åt mig med Quote
Rickard g Posted October 1, 2006 Posted October 1, 2006 hur många meter rör + slang går det åt på en seven? 10m koppar rör kostar 239:- på biltema... på mitt jobb säljer vi stålomspunnen slang för 140:- metern.. lite flex tycker jag att man borde få i stålomspunnen slang också.. på 2dm ute vid hjulen blir det ju inget man märker men på tex. 10m borde det inte märkas då? mvh ///Rille Quote
Recommended Posts