Borken Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Måste bara länka till den här forumtråden, det är en thailändare som renoverar en gammal folkabuss. Killen är helt otrolig, kolla bara när han bankar in korrugeringar med huggmejsel :blink: Jag har snott tråduppslaget från locostbuilders :P Bussrenovering /Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted September 27, 2006 Share Posted September 27, 2006 Helt otroligt. och jag som trodde att min morbrors granne var duktig (en ungersk bilplåtslagre) som tillverkade en motorhuv till en Taunus från en vanlig plåtbit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard g Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 helt otroligt ! :blink: den killen på en annan plats i världen skulle tjäna pengar som gräs... undrar om han förstår det eller om han ser sig som amatör? mvh ///Rille Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted September 29, 2006 Share Posted September 29, 2006 Fantastiskt duktig. Imponerande. Hur tusan får han till de där präglingarna utan att plåten slår sig som ett dragspel? (Jag är ingen plåtslagare.....) Många thailändare är riktigt duktiga mekaniker. I mitt jobb (kraftverksindustrin) har jag varit i Thailand några gånger. Det man slås av när man är där är att de alltid skall hålla till och meka på golvet! Sittande på huk, även om det finns en fin arbetsbänk bredvid. Det tar lite tid, men det brukar bli bra till slut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts