Acke Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 Liten fråga.. Som det är nu så blir man V.I.P redan vid 50 eller om det var 100 inlägg... skall ja göra om detta lite så man behöver mer post för att få ny "titel" ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 Vid hundra inlägg var det för mig i alla fall. Men det skulle nog inte skada om det höjdes till kanske 200 inlägg. Men egentligen ha det ju inte någon enorm betydelse... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 11, 2004 Author Share Posted February 11, 2004 ändrade lite, men det kommer behöva ändras längre fram igen... iof kanske inte så viktigt.. :mellow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 Fast det är ju bara jag som är Mäster :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 Hur har du lyckats bli "Mäster"? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted February 11, 2004 Share Posted February 11, 2004 Han har hackat forumet!!! :o Nejdå, man kan visst skriva in vad man vill nånstans i inställningarna. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 11, 2004 Author Share Posted February 11, 2004 jaja.. ja e snabbast så de så.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted February 14, 2004 Share Posted February 14, 2004 Sådär ja! Nu börjar det likna nåt ;) Efterlyste detta för någon månad sedan. Skönt att se att jag inte ligger i toppen längre över antal inlägg också - kanske betyder att jag får med gjort än jag fick tidigare :ph34r: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted February 14, 2004 Author Share Posted February 14, 2004 jo, dom brukar ju säga att dom med flest inlägg inte har något liv.... :rolleyes: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts