Magoo Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 När jag gjorde första sfro bes ville min bes man att jagskulle ha data på vrid och effekt på motorn. Skall det vara ett speciellt dokument som man "beställer" från motortillverkaren?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Uppgifterna från donatorn skall duga om du inte modifierat motorn för mycket. Motornummer = efekten Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted September 15, 2006 Author Share Posted September 15, 2006 du menar att om jag ger honom siffer/bokstavkombinationen som är stansad påmotorn så blir han nöjd?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted September 16, 2006 Share Posted September 16, 2006 Nja du får nog ge mer uppgifter på SFRA s sida står motornummer anger efekten. Så om du använder en tex en pinto så uppger du pinto 2,0 årsmodell 1986 nr........ hk 100. det räkte för mig men om du har en ovanligare motor så får du nog visa papper på det. Men enklast är fråga besiktningsmannen vad han vill ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts